Açıklama
Şefaf Yönetim Nedir?
Apartman, Site, Rezidans, Toplu Konut, AVM, İş Merkezi, Entegre Tesis gibi Toplu Yaşam Alanları Yönetimi Uygulamasıdır .Fiyat Ücreti ;Aylık ve Daire Başınadır
Şeffaf Yönetim apartman, site, rezidans, toplu konut, AVM veya Entegre tesis yönetimleri ile sakinleri arasında köprü görevi gören online yönetim yazılımıdır. Meskende oturanların ve Yöneticilerin internet bağlantısı olan her yerden bilgisayar, tablet ya da cep telefonu ile hesaplarını ve diğer verileri anlık olarak takip etme olanağı sunar. Profesyonel Yöneticiler ve yönetim kurulu üyeleri, yönetimlerinin tüm kasa gibi yönetimin tamamının takibini tek noktadan paylaşarak, mümkün olan en kolay ve şeffaf şekilde yönetmenin dışında, tüm sakinlere eşit mesafede durarak aynı zamanda yönetimler ile sakinler arasında yaşanan potansiyel sıkıntıların önüne geçmiş olurlar.
Neden Şeffaf Yönetim?
1-Şeffaf Yönetimi Tercih Etmeniz İçin 10 Sebep!
Eğitim Videoları / Neler Yapılır?
Mesken İşlemleri
Daire, residance ve işyerinde yaşayan kişilerin ve ailelerinin bilgilerini detaylı bir şekilde tutabilirsiniz.
Aidat İşlemleri
Borç ve ödeme bilgilerini kiracı ve mal sahibi bazında ayrı ayrı tutabilirsiniz. Tek tuşla toplu borçlandırma ve ödeme yapabilirsiniz.
Sayaç İşlemleri
Sayaç/Pay ölçer değerlerinizi tek tuşla hesaplayıp meskenlere borç olarak dağıtabilirsiniz.
Gelir-Gider İşlemleri
Gelir ve Giderlerinizi tanımladığınız Hesap Kodlarına göre detaylı bir şekilde takip edebilirsiniz.
Banka İşlemleri
Banka bilgilerinizi ve hesap hareketlerinizi tutabilir ve detaylı ekstrelerinizi alabilirsiniz.
Kasa İşlemleri
Kasa bakiye bilgilerinizi ve hesap hareketlerinizi tutabilir ve detaylı raporlarını alabilirsiniz.
Cari Kart İşlemleri
Cari Kart bilgilerinizi tutabilirsiniz. Cari Kart Borç ve Ödeme bilgilerinizi takip edebilirsiniz.
Demirbaş İşlemleri
Binanıza ait demirbaşların takibini yapabilirsiniz. Aktif ve Çıkan demirbaşlarınızı ayrı ayrı takip edebilirsiniz.
Gelen/Giden Evrak İşlemleri
Gelen/Giden evraklarınızı kayıt edebilirsiniz. İsterseniz gelen evraklarınızı taratıp sisteme yükleyebilirsiniz.
Karar Defteri
Yönetim kurulu toplantılarınızı kayıt altına alabilir, karar defterlerinizi sisteme kayıt edebilirsiniz.
Rapor/Analiz
Sisteme işlenen verilerin sonuçlarını detaylı veya özet rapor olarak alabilirsiniz.
İş Planı
İş planlarınızı Ajandanıza kayıt edebilir ve yapılan işlerin takibini yapabilirsiniz.
Yetkilendirme/Güvenlik
Yöneticilere, Muhasebecinize, Güvenlik Görevlinize ve Denetcilerinize ayrı ayrı yetkiler tanımlayabilirsiniz.
SMS İşlemleri
Meskenlere borç, uyarı, ikaz ve kutlama mesajlarınızı gönderebilirsiniz. İsterseniz şablon tanımlayarak kişiye özel otomatik SMS (Kısa Mesaj) yollayabilirsiniz.
E-Posta İşkemleri
Meskenlere borç, uyarı, ikaz ve kutlama mesajlarınızı gönderebilirsiniz. İsterseniz şablon tanımlayarak kişiye özel E-Posta yollayabilirsiniz.
Avukat/İcra İşlemleri
Avukata verdiğiniz meskenlerin takibini kolayca yapabilirsiniz. İcra durumlarını ve ödemelerini takip edebilirsiniz.
Personel İşlemleri
Bordro modülünü aldığınızda binanızda çalışanların maaş ve bordro işlemlerini kolaylıkla yapabilirsiniz.
İşletme Projesi Hazırlama
Yıl içerisinde gerçekleşmesini planladığınız gelir ve giderlerinizi kolayca planlayabilirsiniz.
Web Sayfası
Size Özel Web sayfanız ile duyurularınızı, fotoğraflarınızı, banka hesap numaralarınızı, nöbetci eczaneler gibi bilgileri paylaşabilirsiniz.
Görsel Yardım
Eğitim videolarını izleyerek kullanıcı dostu ara yüzü ile programı rahatlıkla kullanabilirsiniz.
Anket/Duyuru Hazırlama
Sakinlerinize anket hazırlayabilir ve sonuçlarını değerlendirebilirsiniz. Önemli duyurularınızı meskenlere kolayca ulaştırabilirsiniz.
Değerlendirmeler
Henüz değerlendirme yapılmadı.